Nuffnang ads

Thursday, November 19, 2015

Freelance Model Ada disini ooohoiii!!!

Tudia, havoc dah macam desperate sangat ja. Desperate tak sangat lah kan kalau dah sekarang semua harga barang nak naik. Harga service pun naik. Hampa p Cari tengok celah mana masuk toilet still charge 2 kupang? Free of charge still Ada lagi lah iaitu celah semak samun yang Ada biawak tak pun kerengga dok standby nak gigit bontot kau. Giler oii kalau kerengga gigit bontot. Spoil mood kawan nak project! Dia punya pedih 2 hari 3 malam pun tak hilang2...giler punya tragis hahaha.

Eleh..sengih-sengih sinis macam hampa tak pernah kena gigit Kat situ tu  -..-

Ada syarat nak amik aku jadi model. 1st of all, saiz dah tentu L to double xl, can't wearing lens, muslimah fesyen. Sekian, hah, kalau dah setuju leh lah sign kontrak. Haha ....ewah ewah, budget mcm kau tu retis. Model ubat ketik pun belum tentu kau leh dapat lah!! (Dah tentu tak dpt, apahal kau wearing hijab tunjuk ketik?)

Tapi muka aku fotogedik, tak kan tak leh dapat kot? Eh?? Hahah

Akak Ofis sebelah aku tu dok sakit kepala 2 weeks dah dok memikir retis yang layak untuk replace Shurah ambassador. Sekarang kan Intan Ladyana kan duta Shurah kan. Aku suggest amik aku aje dia tolak...katanya buang masa!! Ciss, berani betoi! Untung lah aku wearing hijab, kalau tak Malang lah Shurah.com.my hahaha

Takde , aku main-main jer aiih...tapi kalau Ada nak offer sila baca balik syarat Kat atas nun wakahkahkah 

Aku dok main tepon tadi. Delete semua screen shot pictures yang menyemak tu. Bukan sikit taw banyak pulak sampah Kat situ. 1k lebih..giler semua benda aku nak screen shot.

Aku jumpa screen shot wassup Kat bawah nih......



Mak oiih, hebat betoi aku leh bukak studio modeling plak tu. Sebab tu orang tua-tua selalu kata, kejayaan datang tanpa diduga. Hah yelah, aku yang terduga sekarang ni! Help!! Kita bold sikit lah kejayaan tu kihkihkih ^__^

Elok jugak tu, Ada modal nak berangan jab lagi... kahkahkah

Motif sangat!!


P/S: Now, tengah fikir macam mana nak bukak studio modeling. Any idea??? -__-




6 comments:

  1. Hahaha glamer you sis siap org tanya modelling.. no Hp sis kot glamer... :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Kemain org tnye psl studio modelling ye. Hehe

    ReplyDelete
  3. hehehhehe... ade model kereta tak?? hikhikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...